Pavlidis-Compettition.gr - Συνεργείο Αυτοκινήτων Citroen Peugeot - Βελτιώσεις Citroen Peugeot - Προετοιμασία Aγωνιστικών Αρχική Σελίδα Περιεχόμενα Επικοινωνία
Συνεργείο Αυτοκινήτων - Συνεργείο Citroen - Συνεργείο Peugeot - Βελτιώσεις Citroen - Βελτιώσεις Peugeot - Μηχανικός Citroen - Μηχανικός Peugeot - pavlidis-compettition.gr
  • Συνεργείο Αυτοκινήτων - Συνεργείο Citroen - Συνεργείο Peugeot - Βελτιώσεις Citroen - Βελτιώσεις Peugeot - Μηχανικός Citroen - Μηχανικός Peugeot - pavlidis-compettition.gr
  • Συνεργείο Αυτοκινήτων - Συνεργείο Citroen - Συνεργείο Peugeot - Βελτιώσεις Citroen - Βελτιώσεις Peugeot - Μηχανικός Citroen - Μηχανικός Peugeot - pavlidis-compettition.gr
Είστε Εδώ :: Αρχική Σελίδα » Βελτιώσεις

Βελτιώσεις

Fun without Power is nothing
Power = δυναμη, κοινώς άλογα


Πως το πετυχαίνουμε; Με την βελτίωση του κινητήρα του αγαπημένου αυτοκινήτου μας, στα ελληνικά tuning

Και τι κερδίζουμε με αυτό το tuning; Mα τι άλλο; Διασκέδαση, κοινώς fun.

Πως αρχίζουμε; Μα από τα βασικά. Πρώτα απελευθερώνουμε την αναπνοή του κινητήρα μας ή με ένα καλύτερο φίλτρο ή με ένα ολοκληρωμένο σύστημα αναπνοής, τις ακουστές σκούπες, βέβαια όχι HOOVER και SIEMENS αλλά SIMOTA, GREEN, PEUGEOT SPORT και CITROEN SPORT και βέβαια τα αντίστοιχα φίλτρα ή φιλτροχοάνες της KING DRAGON, της GREEN, της BMC.

Αναπνοή έτοιμη, πάμε στην εκπνοή (σύστημα εξαγωγής καυσαερίων), εξάτμιση.

Εδώ έχουμε μια μεγάλη γκάμα της REMUS. Από αγωνιστικά συστήματα εξαγωγής μέχρι καζανάκια σχεδόν σαν τα εργοστασιακά αλλά με πολύ καλύτερη εμφάνιση και σίγουρα με τις αναφορές του εργοστασίου, μια αύξηση της ιπποδύναμης μέχρι 3 πολύτιμα αλογάκια.
Μέχρι τώρα φτάσαμε στα +5-7 αλόγα επιπλέον και με το θόρυβο του αμαξιού να μας θυμίζει κατι από αγωνιστικό.

Πάμε πιο βαθιά λίγο. Εκεί θα βρούμε κρυμμένα τα υπόλοιπα άλογα που θέλουμε για την απόλαυση μας.

Καπάκι, εκεντροφόροι, βαλβίδες.
Εκεί κρύβετε η μηχανή παραγωγής αλόγων. Με την κατάλληλη προετοιμασία του καπακιού βγάζουμε να δουν το φως τα κρυμμένα άλογα.
Σε αυτό βοηθά και η επιλογή τον σωστών κεντροφόρων.
Μαζί και με τον mister POWERTRONIG προσφέρουμε στα νέα μας αλογάκια το απαιτούμενο φαί για να αποδώσουν το μέγιστο της δύναμης τους.

Πάμε λίγο πιο βαθιά;
Εκεί κρύβονται μερικά από τα μυστικά της δουλειάς μας.

Βεβαία δεν είναι επτασφράγιστα. Εκεί είναι που μπορούμε μέχρι και με το σφίξιμο ορισμένων σημείων του κορμού του κινητήρα να πετύχουμε λίγο μεγαλύτερη ευστροφία σε συνδυασμό βέβαια και με τα υλικά που χρησιμοποιούμε.

Τις πιέσεις όλες τις δέχονται τα πιστόνια. Θέλουμε να είναι αντοχής και με κάποια κρυφά χαρακτηριστικά. ACCRALITE, ROSS, WISECO, JE αναλαμβάνουν να δεχτούνε όλες αυτές τις πιέσεις.

Λίγο πιο χαμηλά βρισκονται και οι μπιέλες. Οι άτιμες, άμα τις πιέσεις πολύ μερικές φορές παραδίδουν το πνεύμα. Έχουν και αυτές ένα όριο αντοχής.
Και εκεί έχουμε αρκετές λύσεις και αρκετές εταιρίες να μας βοηθήσουν να μην δούμε καμιά περίεργη τρυπά στον κορμό ή στο κάρτερ και την φίλη μας την μπιέλα να μας χαμογελά φιλήδονα και να χαίρεται που τελείωσε την δουλειά της και πλέον θα αναπαύετε αιώνια μαζί με τα άλλα παλιοσίδερα.
ARROW, CARRILO και στο μέλλον κάτι καινούργιες για τα γαλλάκια μας που είναι για τις πιο ρηχές τσέπες (αρκετά πιο φτηνές).

Ωχ, φτάσαμε στο τέλος του κινητήρα μας στο πιο βαθύ σημείο τον στρόφαλο.
Εκεί αν και έχουμε αρκετές λύσεις δεν χρειάζεται να επέμβουμε δραστικά. Επεμβαίνουμε με γνωστές και σίγουρες επεμβάσεις.
Υπάρχουν και πολλά άλλα καλούδια που μπορούν να βελτιώσουν το δούλεμα του κινητήρα μας και να αυξήσουν την απόδοσή του.
Εταιρίες όπως MSD, η SUN-AYTO και η HOLLEY μέσω των αντιπροσώπων τους εδώ, μας προμηθεύουν με διάφορα καλούδια με βασικό από την HOLLEY, τα γνωστά μας σε όλους NOS.

NOS
Μονοξείδιο του αζώτου. Η χρήση του άρχισε στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο στα συμμαχικά αεροπλάνα. Με αυτό μπορούσαν να υπερβαίνουν σε επιδόσεις τα αεροπλάνα του άξονα.

Απόπειρες για χρήση του έγιναν πολλές στους αγώνες όμως μόνο κατά την δεκαετία του 1970 έγινε θέμα συζήτησης στους αγώνες. Τα μυστικά του άρχισαν σιγά σιγά να αποκαλύπτονται σε αυτούς που άρχισαν να πειραματίζονται με αυτό.

Το 1978 οι Μιχάλης Θερμός και Dale Tanzanian ίδρυσαν την Νnitrous Oxide Systems inc.
Δεν εφεύραν το NOS απλώς τελειοποίησαν την χρήση του.
Σήμερα μετά από 20 και πλέον χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή αγωνιστικών αλλά και εφαρμογών δρόμου η NOS παραμένει η κυρίαρχη δύναμη στις εφαρμογές Νίτρου. Οι περισσότερες και μεγαλύτερες αγωνιστικές ομάδες της Αμερικής εμπιστεύονται την τεχνογνωσία της NOS. Πλέον το όνομα NOS είναι συνυφασμένο και με ένα τρόπο ζωής όπως αυτός χαρακτηρίστηκε από την ταινία 'The Fast and the Furious', την μεγάλη εμπορική επιτυχία του 2001, που έκανε το όνομα NOS ευρέως γνωστό.

Τώρα για την ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα μας εκτός από τον POWERTRONIC, η MOTEC, η HALTECH και η AUTRONIC αναλαμβάνουν αυτό τον δύσκολο ρόλο.

Για όλα τα υπόλοιπα θα χαρούμε πολύ να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να μας επισκεφθείτε στον χώρο μας.

©2019 Pavlidis-Competition.gr All Rights Reserved - Σχεδίαση και Υλοποίηση interneti.gr